Zřejmě až soud bude muset rozhodnout o tom, zda se Tiger Woods inspiroval nebo dokonce okopíroval logo Tigeraire.
Tigeraire podniká v oblasti ventilací do helem a přileb, a to dokonce i v oblasti sportu. Woodsova značka Sun Day Red, kterou připravil společně se společností TaylorMade, má zase nabízet sportovní oblečení.
Teď se obě strany potkají u Úřadu pro patenty a ochranné známky, který rozhodne o podobnosti vizuální identity.
">„Akce SDR, TaylorMade a Tigera Woodse flagrantně ignorují dlouhodobě chráněnou značku, identitu a ochrannou známku Tigeraire, porušují federální a státní zákony o duševním vlastnictví a neberou ohled na zmatek spotřebitelů, který jejich jednání způsobuje. Žádost SDR by měla být zamítnuta,“ tvrdí ve své stížnosti Tigeraire.
Woods má teď 40 dní na to, aby obhájil podobu loga Sun Day Red. Jde přitom o skutečně velkou věc, protože Woods zakládá novou oděvní značku poté, co se po téměř třiceti letech rozešel s Nike. Už v květnu představila značka golfové polokošile, které se vyprodaly během několika hodin bez ohledu na vysokou cenu. Po spojení s TaylorMade se předpokládá, že by Woodsova značka mohla od roku 2026 vykazovat prodeje vyšší než 200 milionů ročně.
Zdroj: Express
Kamarádi ano, ale na Presidents Cupu to jde stranou. Jak Scheffler a Kim bojují s etiketou
Jak moc prestižní je vítězství v Presidents Cupu? Podle chování světové jedničky Scottieho Schefflera reprezentujícího USA a...
Hrát zadarmo? Američtí golfisté na Presidents Cupu v tom stále nemají jasno
Ta otázka se nabízí, i když ji třeba Xander Schauffele označil za odjištěný granát. Profesionální golfisté ji totiž po dění na...